Наверх

Поради для власників Ford

Що робити, якщо Клієнт втратив сервісну книжку свого автомобіля?

У разі втрати сервісної книжки Клієнтові слід звернутися до офіційного дилера компанії Ford, в якого придбано автомобіль, або до будь-якого іншого офіційного дилера. Клієнт зможе оформити заказ на придбання сервісної книжки.

Чи потрібно обкатувати нові автомобілі Ford?

Спеціальних правил обкатки автомобілів Ford не існує. Впродовж перших 1500 км слід утримуватися від дуже швидкої їзди і інтенсивних прискорень. Своєчасно перемикайте передачі і уникайте великих навантажень на двигун. Це необхідно для забезпечення правильної приробки рухомих деталей. Після проходження перших 1500 км можна поступово підвищувати навантаження на автомобіль до максимально дозволених швидкостей. Впродовж перших 150 км при поїздках в межах міста або 1500 км руху по автостраді слід по можливості уникати надмірного навантаження на гальма.

Чи потрібно в період обкатки замінювати моторне масло, залите на заводі?

Ford не рекомендує міняти масло заводської заливки до першого ТО, оскільки воно містить спеціальні присадки, поліпшуючі приробку двигуна. За необхідності долива мастила Ford рекомендує використовувати оригінальне масло Ford 5W30.

Яке моторне масло можна доливати, якщо невідомо, яке масло залите в двигун?

Продукція різних виробників не завжди сумісна, особливо коли в працююче масло доливають свіжіше, але таке, що має інший склад. У такому «коктейлі» присадки можуть випасти в осад, що, окрім забруднення, призведе до різкого погіршення здатності суміші протистояти зносу двигуна. Бажано, щоб основа (мінеральна, напівсинтетична або синтетична) була, як у масла в двигуні, з аналогічним рівнем експлуатаційних властивостей за класифікацією API, ACEA. Зі всіх можливих варіантів найгіршим є долив «мінералки» в систему мастила з «синтетикою» (у «синтетиці» розчиняються не всі присадки, які можуть бути присутніми в «мінералці»). В’язкість масла (за класифікацєю SAE), що доливається, має бути не менше, ніж у залитого в двигун або такого, що допускається автовиробником для даної температури навколишнього повітря.

Чому інколи не спрацьовує система дистанційного керування?

Може статися так, що система дистанційного керування відкриттям дверей тимчасово не функціонує поблизу передавальних пристроїв (наприклад, таких, як любительські радіостанції, мобільні телефони, медичне устаткування, прилади дистанційного керування, системи аварійної сигналізації). Тому якщо на робочій частоті системи дистанційного керування виникли перешкоди, Ви можете одноразово відкрити або закрити замки автомобіля ключем.

Чи можна включати режим 4×4 High/low під час руху автомобіля?

Перемикання між 4wd Auto і 4wd High можна робити як під час руху автомобіля, так і під час зупинки. Для того, щоб перемкнутися з 4wd Auto/4wd High на 4wd Low, необхідно зупинити автомобіль. Для перемикання з 4wd Low на 4wd High/auto необхідно зупинити автомобіль. Якщо Ви захочете перемкнути 4wd Auto на 4wd Low під час руху, то перемикання не станеться і система повного приводу не буде пошкоджена.

Чому в мого автомобіля витрата палива вища, ніж вказано в інструкції з експлуатації?

У «Керівництві з експлуатації» Ви можете знайти таблиці витрати і токсичності під назвою «Витрата палива» згідно з директивою ЄС 80/1268 (у редакції 93/116/ЄЄС). Ця директива встановлює стандарти, відповідно до яких кожен європейський виробник повинен вимірювати рівень витрати палива і токсичності вихлопу автомобілів, що випускаються ним. Такі стандарти необхідні для опису умов випробувань, які проводить компанія-виробник для кожної моделі автомобіля. Це означає, що такі випробування можна проводити лише в лабораторних умовах, а не на дорозі. Фактично витрата палива не вимірюється безпосередньо в ході таких випробувань, а розраховується по стандартній формулі на основі даних, отриманих при перевірці рівня токсичності вихлопу. Таким чином, існують певні чинники, які в реальному житті можуть значно вплинути на показники витрати палива. Ось деякі з них:

Повітряне кондиціонування.

Кондиціонер входить в стандартну комплектацію більшості сучасних автомобілів, проте опубліковані норми витрати палива не враховують його роботу. Серце цієї системи — компресор — приводиться в роботу двигуном, і, природно, для цього необхідна додаткова енергія, джерелом якої служить паливо. При включенні кондиціонера витрата палива різко зростає, і в автомобілях з малолітражними двигунами це особливо помітно.

Тиск в шинах.

Низький тиск в шинах збільшує опірність коліс котінню, і тому для руху автомобіля потрібна більша кількість енергії. Завжди слід підтримувати в шинах тиск повітря, що рекомендується, і корегувати його із врахуванням завантаження.

Умови завантаження автомобіля.

Випробування проводяться на стандартному автомобілі, до маси якого додається середньостатистична вага водія. Постійні поїздки з додатковим навантаженням, а також, наприклад, використання багажника даху для перевезення крупного багажу впливають на витрату палива. При буксуванні причепа витрата палива також значно зростає.

Умови руху і стан дороги.

Негативний вплив робить низька швидкість, рух на підйомі, часті круті повороти і поганий стан дорожнього покриття. Часті холодні запуски двигуна і поїздки на короткі відстані призводять до значного збільшення витрати палива. Так, наприклад, за час трихвилинної зупинки з працюючим двигуном в пробці, у світлофора або на залізничному переїзді витрачається така ж кількість палива, як і за 1 км поїздки.

Тривалий рух на високій швидкості може також істотно вплинути на витрату палива.

На високих швидкостях превалюючим чинником стає опір повітря, який із збільшенням швидкості зростає в геометричній прогресії. Випробування на типовому автомобілі показали, що на кожних додаткових 8 км/ч при швидкостях понад 120 км/ч випадає зростання витрати палива приблизно на 10%.

Стиль водіння.

Немає двох людей, які проїхали б по одному маршруту абсолютно однаково, і навіть якщо б вони вели один і той самий автомобіль, витрата палива виявилася б різною. Ось чому був затверджений стандарт ЄЄС, що дозволяє зробити реальні зіставлення. Проте цей стандарт не гарантує, що конкретний автомобіль витрачатиме конкретну кількість палива. Середня розбіжність між фактичною витратою і опублікованими результатами випробувань складає +/- 1 л на 100 км, хоча, за словами деяких Клієнтів, перевищення складає до 3 л на 100 км пробігу. Проте, якби автомобілем управляв інший водій, витрата, можливо, відповідала б опублікованим показникам!

Автомобілю заподіяний значний збиток, але подушки безпеки не спрацювали. Чому?

Алгоритм роботи подушок безпеки наступний: датчики формують і передають сигнали блоку управління. Чим досконаліша система, тим більше датчиків (наприклад, поодинці в центрі салону, біля передніх і задніх сидінь), або вони складніші, настільки, що реагують на удари з декількох напрямів. Датчики реагують на уповільнення при зіткненні. Поріг їх спрацьовування, як правило, 15g. При заметі або гальмуванні, навіть екстреному, такої величини досягти неможливо.

Блок управління аналізує показники датчиків і управляє роботою всієї системи (у потрібний момент активізує подушки, пренатягувачі ременів і т.п.). Блок управління враховує величину і тривалість сигналу, швидкість руху. Так для зменшення ризику помилкових спрацьовувань системи, розробники часто роблять блокування за швидкістю руху автомобіля, наприклад, 20 км/год. Проте при цьому вона може і не захистити людей, якщо в машину, що стоїть або повільно котиться, вріжеться інша, що рухається на великій швидкості.

Також враховується напрям і сила удару. Якщо система запрограмована лише на удари спереду і збоку, при перекиданнях і наїздах ззаду подушки не діятимуть. Системи, що враховують силу удару, присутність на сидіннях людей (і навіть їх масу), розкривають оболонки частково (у два етапи). Якщо Ваш автомобіль обладнаний подушками, слід дотримуватись наступних правил, які приведені в інструкції з експлуатації:

• Завжди пристібайтеся ременями безпеки: вони уповільнюють рух тіла при зіткненні, пом’якшуючи удари об кермо і елементи інтер’єру.

• Не використовуйте чохли на сидіннях, якщо в них вбудовані бічні подушки.

• Прагніть не залишати автомобіль під прямими променями сонця, оскільки темні елементи інтер’єру можуть нагрітися вище 90 градусів і подушка може мимоволі розкритися.

• Дотримуйтеся правильної посадки за кермом.

Яка забезпеченість найпоширенішими запчастинами? Чи можна пройті ТО зі своїми витратними матеріалами?

У 2009 і 2010 рр. забезпеченість запчастинами на центральному складі Ford складала більше 90%, з умовою постачання того, чого не вистачає, протягом 7 робочих днів (в середньому). Забезпечення витратними матеріалами знаходиться на рівні 100%. Проводячи ТО з використанням з/ч Клієнта, дилер не може бути упевнений в їх оригінальності, надійності і безпеці. Запчастини і витратні матеріали, придбані у офіційного дилера, є оригінальними. В разі використання оригінальних з/ч, на них поширюється гарантія протягом 1 року без обмеження пробігу. Тому, якщо з/ч придбана не у дилера, можливі спірні ситуації по гарантії на виконані роботи. Проходження ТО у офіційного дилера з використанням оригінальних з/ч і витратних матеріалів — одна з умов збереження гарантії.

За яких умов автомобіль Клієнта можуть зняти з гарантії?

Авторизований дилер може відмовити в гарантійному ремонті в разі порушення графіка/ непроходження ТО, рекомендованого виробником, використання авто не за призначенням, необережної/неправильної експлуатації, внесення змін до конструкції авто, заправки паливом низької якості, використання неоригінальних з/ч і аксесуарів.

Чи відстежують дилери якість послуг, що надаються ними Клієнтам, за принципом ціна/якість? Як часто це робиться?

Більшість дилерів щодня виробляють обзвон Клієнтів після покупки ними авто або проходження сервісного обслуговування/ремонту з метою визначення задоволеності Клієнтів послугами, що надаються. На основі отриманих відповідей дилер виробляє зміни в своїх процесах.

Чому компанія Ford не рекомендує заміну масла до першого ТО?

Компанією Ford не рекомендується проведення заміни масла до проходження першого планового технічного обслуговування з наступних причин:

• на заводі-виготівнику в двигун автомобіля заливається масло, що містить спеціальні присадки, сприяючі рівномірному протіканню процесу обкатки двигуна;

• масло містить контрастну речовину, яка, за необхідності, дозволяє виявити місце виникнення протічки.

Чи може Клієнт обслужити свій комерційний автомобіль у будь-якого офіційного дилера компанії Ford?

З питання проведення сервісного обслуговування комерційних автомобілів марки Ford необхідно звертатися до будь-якого з офіційних дилерів компанії Ford, авторизованих на проведення даних робіт.

Які режими експлуатації можуть замовити у якості додаткового сервісного обслуговування?

• Короткі поїздки на відстані менше 16 км при температурі нижче 0 градусів Цельсія; • Тривала робота в режимі холостого ходу і рух з низькою швидкістю на великі відстані як для важкого комерційного транспорту, так і для розвізних автомобілів, таксі, патрульних машин або прокатних лімузинів;

• Експлуатація на бездоріжжі, а також в умовах запиленості, наприклад, по немощених або запорошених дорогах.

Як часто слід міняти свічки запалення?

Для легкових автомобілів планова заміна свічок запалення здійснюється на ТО-3 (60 000 км пробігу). Проте якість палива і різноманітність сортів, на яких експлуатується автомобіль, може зажадати і ранішу заміну свічок запалення, тому при кожному технічному обслуговуванні на бензинових двигунах проводиться огляд свічок запалення. Першою ознакою необхідності заміни можуть служити поганий розгін автомобіля, нестійкий холостий хід.








Купить автомобили Ford (Форд) у официального дилера в городах: Киев, Черкассы, Кировоград, Чернигов, Винница, Житомир, Полтава, Сумы